MetroCal

Χειρισμός παραπόνων /
Ικανοποίηση πελατών

Χειρισμός παραπόνων & διερεύνηση ικανοποίησης πελατών

Στα πλαίσια της συστηματικής προσπάθειας για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, με τελικό στόχο τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της, η MetroCal εφαρμόζει σχετική διαδικασία διαχείρισης παραπόνων ή ενστάσεων & διερεύνησης ικανοποίησης πελατών:

Περιγραφή διαδικασίας χειρισμού παραπόνων

Εάν έχετε κάποιο παράπονο ή ένσταση ή πρόταση βελτίωσης σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας μας, παρακαλούμε ενημερώστε μας είτε προφορικά, είτε εγγράφως. Η MetroCal θα επικοινωνήσει μαζί σας για περαιτέρω διευκρινήσεις και θα σας γνωστοποιήσει την διαδικασία εφόσον απαιτηθεί. Κάθε στοιχείο της ανωτέρω διαδικασίας, τηρείται εμπιστευτικά.

Η ανταπόκρισή σας σε σχέση με το βαθμό ικανοποίησής σας, είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για εμάς!

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών