MetroCal
Χειρισμός παραπόνων /
Ικανοποίηση πελατών
Χειρισμός παραπόνων & διερεύνηση ικανοποίησης πελατών
Στα πλαίσια της συστηματικής προσπάθειας για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, με τελικό στόχο τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της, η MetroCal εφαρμόζει σχετική διαδικασία διαχείρισης παραπόνων ή ενστάσεων & διερεύνησης ικανοποίησης πελατών:
Περιγραφή διαδικασίας χειρισμού παραπόνων
Εάν έχετε κάποιο παράπονο ή ένσταση ή πρόταση βελτίωσης σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας μας, παρακαλούμε ενημερώστε μας είτε προφορικά, είτε εγγράφως. Η MetroCal θα επικοινωνήσει μαζί σας για περαιτέρω διευκρινήσεις και θα σας γνωστοποιήσει την διαδικασία εφόσον απαιτηθεί. Κάθε στοιχείο της ανωτέρω διαδικασίας, τηρείται εμπιστευτικά.
Η ανταπόκρισή σας σε σχέση με το βαθμό ικανοποίησής σας, είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για εμάς!